tisdag 29 december 2009

Bada tunna!!!


Nu var det äntligen dags att bada tunna igen!! Vi blev 9 stycken till slut efter några avhopp och några som tillkom. Det var jag, Jennie förstås:), Andreas, Tobias, Daniel, Daniel, Emma, Johanna och Simon. Så det var måånga trevliga personer i tunnan.


Tobias, Simon och Daniel


Johanna, Emma och Daniel

Det började med att vi åt pizza när alla hade kommit. Sen hoppade vi i plurret:)
Vi hade tagit ut en högtalare, så vi hade lite musik på i bakgrunden som man kunde sjunga lite till.
Det blev många snappsar under kvällen..lite för många kanske.


Sen gjorde jag hoppet som dom gör i Dirty Dancing...det var tre killar som tog emot mig och lyfte upp mig i luften...det var jätte kul:) Sen ville dom andra gå upp för dom tyckte att det var för kallt i vattnet. Men jag tyckte fortfarande att det var super varmt. Så jag, Jennie och Tobias stannade kvar i tunnan.
Vi hade hur kul som helst...alla tre var rätt så berusade men fyy va kul vi hade.
Vi dansade och sjöng och jag kan inte minnas när jag hade så kul senast...Allt var verkligen såå kul och vi tyckte att vi var dom roligatse i hela världen. Det blev väldigt mycket skratt. Jag skrattar så fort jag tänker på den kvällen. Det var mindre kul att gå ut från tunnan. Då kände man hur mycket man hade druckigt.
Men det var en mycket trevlig kväll!!!

Inga kommentarer: