söndag 13 december 2009

Dansbands kampen



Jag gör mig iordning innan vi ska åka. Började lite sent så det blev lite stressigt där i slutet..

                         

Jag och jennie...man var aldrig beredd på när Andreas skulle ta korten.

                                        

Jag och jennie...Äntligen färdig sminkade och fina:)

                            

Jennie, Jens, Andreas och jag.

                

Kön var låååång...

                          

Här är vi på dansgolvet i dansbandskampen. Kvällen blev inte riktigt som jag hoppades på.
Min ena lins skavde, bygeln i klänningen hade börjat vandra ut och stack in i skinnet. Det var alldeles för mycket folk så att bugga var inte att tänka på. Sen syntes jag inte i tv..bara Jennie som kom med. Vi stod precis bredvid varandra:(
Blev också trampad på foten av en kvinna i högklackat...foten är helt öm fortfarande!

Idag var det dags att åka hem från Skinnskatteberg. Vi var ju tvugna att stanna till i Gränna och köpa polkagrisar och sen när vi skulle åka vidare körde jag lite fel. Körde mot E4 an mot Stockholm. Men som tur var kunde vi vända på ett ställle..
Så nu är jag hemma och sitter och äter på min polkagris...mums

Ett stort tack till den människan som uppfann GPS:en!!!! Utan vår lille vän i bilen hade vi aldrig hittat!

1 kommentar:

Andreas sa...

Hade nog varit roligare om det varit lite mindre folk, så man hade kunnat röra sig lite! Hade det ju inte varit så stor konkurrens om tv platserna heller! men du kommer ju in i bilden på ett ställe bredvid Jennie!