måndag 11 januari 2010

I lördags


Lördagen började med jobb klockan 06.00....sen slutade jag vid 12:)
Vid halv 4 åkte vi in till stan för att handla lite innan vi skulle äta med familjen Andreasen. Vi skulle äta på Jensens Böfhouse och sedan gå på bio och se Götakanal 3. Detta var vad jag och Jennie beställde:)
När vi var uppe i Stockholm så beställde vi samma mat två dagar i rad....man tröttnar ju aldrig på Jensens kyckling med favoritsåsen:) Det var rätt kul när vi var uppe i Stockholm och vi bestälde päroncider till maten. Sen när vi skulle hämta efterätten så lämnade vi våra glas på bordet. Glasen var nästan tomma...men sen när vi kom tillbaka till bordet så var glasen borta. Då var det någon som hade duktat av vårat bord...så vi fick en stort glas till med cider...så vi drack en liter cider till maten mitt på dagen. Jag och jennie var så fnittriga sen när vi skulle shoppa vidare:)




Jag och Jennie hade lite tråkigt när vi väntade på maten...Maten var mycket god men filmer var sådär.
Sen när ja kom hem så kom Victor och Anton...Det var länge sen:) Vi kollade på en jätte rolig sida http://samstasidan.se/arkivet.php hahaha...finns hur mycket kul som helst...vad vi skrattade:)

Inga kommentarer: