lördag 2 januari 2010

Nyårs afton


Nyårs afton började med att jag och Andreas åkte in till stan för att köpa en klänning till mig. Jag hade ju inget att ha på mig!!! Hittade faktiskt den klänningen som jag hade kollat på innan. Sån tur har man sällan. Andreas köpte sig en skjorta som han kunde ha på sig på kvällen.
Sen skulle jag och Jennie bjuda på lite mat hos mamma och pappa innan vi åkte in på fest i huskvarna.
Vi hade två timmar på oss att laga maten...det var ju jätte gott om tid trodde jag och Jennie.
Men va stressigt det blev!!!! Propparna gick 4 gånger. Jag trodde aldrig maten skulle bli klar. Jag sprang runt som en virrpanna överallt. Vi hade ju inte hunnit göra oss iordning heller. Sen när alla gäster kom så gjorde mamma klart det sista så vi kunde sitta och prata lite med gästerna. Tur att man ha en så snäll mamma!!!
Det var ju jag, Jennie och 6 killar...kunde det bli bättre än så?!

                        
Maten blev väldigt god till slut med mammas hjälp:) Alla var mätta och glada:)

                         
Vi skulle se om Victor skulle passa i lockigt hår! Det gjorde han ju!! hahaha

                       
Jag och Andreas


Jag och Victor....fattar inte varför jag är så himla röd i ansiktet på ALLA kort


Anton, Niklas, Tobias och Jennie


Jag och Per buggade loss!!


Tobias, Jag oxh Niklas


En stoor nyårspuss till alla


Tobbe = Partykungen


Men Tobias...skulle inte du ta det lugnt ikväll? hahaha


Jag och Tobias...ingen fest utan oss...hahaha


Jag och Jennie...på väg hem. Det var en jätte trevlig nyårs afton. Många trevliga människor på festen i Huskvarna. Fast det var någon som tog min påse med all min cider i:( Men den personen tyckte kanske att jag inte behövde dricka mer. Glömde tyvärr bort att ta några kort på festen:(

                         
På vägen hem så bestämde vi att Jennie också skulle sova hos mig:) Så jag hade 4 nattgäster den natten.
Jag, Jennie och Tobias låg och pratade i min säng och Andreas och Niklas kollade på tv. Det slutade med att alla slocknade där dom låg. Så jag somnade mellan Jennie och Tobias i en jäkla springa. Ush det var inte skönt. Och både Jennie och Tobias låg och andades på mig!! Sen vaknade jag och Jennie till vid 5 tiden och då gick vi och bytte om. Jag tog min vanliga plats i sängen och puttade i Tobias i springan istället. Sen tidigt på morgonen så vaknade jag och Tobias till. Det var väl inte så konstigt med tanke på att Jennie snarkade så högt så man knappt kunde höra sina egna tankar..haha...hon var förkyld. Sen hade hon massa konstiga läten för sig när hon sov. Jag och Tobias kunde inte hålla oss för skratt när vi hörde henne...hahahaha.

Tack alla för en trevlig kväll/ natt:)

3 kommentarer:

Innapingpong sa...

Va mysigt ni hade på nyår! ge din söta mamma en jättebamse nyårskram från mej!!!

Veronicas bakblogg sa...

Mamma blev jätte glad för kramen som jag framförde...men pappa blev lite avis att inte han fick någon av dig!! hahaha

Innapingpong sa...

Haha - han kan väl få en på torsdag om han e snäll!!!