söndag 24 januari 2010

Wii kväll


Ikväll blev det ingen dans så vi träffades hos mig och spelade Wii och gjorde egen pizza istället..:) Jennie och Tobias spelar...Jennie är sååå glad!!!! Andreas sitter i bakgrunden och äter popcorn. Jag skulle passa popcornen när Tobias spelade men dom var brända när jag tog ut dom...som tur var fanns det två påsar till. Så han gjorde nya och han satt och vaktade dom hela tiden...hahaha


Här dansar alla till "huvud, axlar, knä och tå" Det var super kul..hahaha




Tobias spelar bågskytte

Här kommer en massa roliga bilder på Jennie och mig när vi fäktas:)





Sen kände jag och Jennie att vi ville jobba ännu hårdare så vi boxades lite också:)
Jag har sån träningsvärk i mina armar idag. Är jobbigt att bra lyfta upp armarna!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyy va roligt vi hade det i lördags!! Hade verkligen skit ont i armarna i söndags...

Veronicas bakblogg sa...

Jag med..och ännu värre var det idag när jag jobbade..har sååån träningsvärk!!