tisdag 5 januari 2010

Shopping


Jag, mamma och pappa var inne i stan och shoppade igår. Jag hittade ett par skor...har inte köpt skor på jätte länge!! Sen köpte jag en peak performence tröja på MQ.


Köpte en box med Indiana Jones också:)


Köpte det nya spelet Wii Sing...Jätte kul spel....det är som sing star!
Poker face var favorit låten...vet inte hur mååånga gånger dom har sjungt den nu. Man börja tröttna lite på den låten faktiskt. Barnen sov över här inatt:)


Fanny tyckte att det var så himla roligt att prova min glasögon.


Jag och Wilma sjunger Wii sing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va snyyyygga skor du har köpt!!!! (avundsjuk) hehe.. Få komma ner o prova de nya wii spelet någon dag :D

Veronicas bakblogg sa...

Jaaa..jag blev jätte nöjd med dom!! Du får komma ner och sjunga idag innan vi ska ut och dansa!!

Andreas sa...

Snygga skor! Förstår att du tröttnat på Pokerface...