onsdag 6 januari 2010

Trettondagsafton


Ikväll var det dans till Sannex i Växjö. Jag och Jennie la ner mycket tid på håret. Först skulle det plattas och sen våfflas. Men vi blev färdiga till slut, tro det eller ej:) 


Jag och Jennie.


Vi åkte med Claes och Malin. Det snöade som bara den så vi åkte dit sakta men säkert. När vi kom fram hade det inte kommit så jätte mycket människor. Så det var lite segt första tiden. Men sen blev det riktigt trevligt:) Det var bara Jennie som råkade ut för en lite olycka. Hon fasnade med strumpbyxona i en kant och rev sönder dom:( Men bortsett från det så var det en lyckad kväll.
Sen när jag hade kommit hem och skulle gå från gatan till min lägenhet så hade det kommit hur mycket snö som helst. Jag hade snö upp till knäna och min trappa syntes inte ens. Kunde knappt öppna dörren.
Sen när jag väl kom in så gick det inte att stänga dörren. Men det gick med lite våld:)

Inga kommentarer: