lördag 6 februari 2010

Äntligen fredag


Det bästa med fredagar är att man få vara lite onyttig och unna sig en kycklingbaguette till frukost:)

Ikväll bjöd jag mina älskade syskonbarn på bio....mamma följde också med:) Vi gick på premiären av "Prinsessan och grodan" som är Disneys nya film. Älskar disney filmer för dom har ofta budskap och är såååå mysiga att kolla på! Barnen tyckte att filmen var jätte bra!! Jag tyckte också att den var bra och det är så konstigt hur man kan bli så berörd av en tecknad film, men det blir man verkligen. Jag och barnen satt helt tårögda i slutet. När vi åkte hem och såg att det var stjärnklart ute så såg vi Ray och Evangeline:) Direkt när jag kom ut från bio och såg polstjärnan eller var den heter. Den där starka stjärnan i alla fall, så tänkte jag direkt att det var Evangeline...såå sjukt..hahaha

Några bilder från filmen:) 

Inga kommentarer: