torsdag 18 februari 2010

Måndags

Idag var det pappas tur att ha maten så han föreslog att vi kunde äta på regementet istället och det hade ju inte jag nåt imot. När vi kom dit så var det massa militärer där :) Och när vi gick in i restaurangen så var det ännu mer militärer där inne....alla bara titta åt vårat håll när i gick in :) Fick väldigt månag blickar kändes det som, men så var ju jag den enda unga tjejen där också. Sen när vi satte oss vid ett bord så vände sig alla om vid det bordet bakom pappa..blev rätt så generad. Men det var väldigt trevligt. Hade ju rätt fin utsikt kan man säga...många snygga killar fanns det att kolla på :) Så där äter jag ju gärna fler gånger!!!!
Det är nåt särskilt med militärer...dom är heta dom!!!!


Efter jag hade slutat så kom mamma och Wilma till mig. Jag och mamma fick en spa kväll av Wilma i julklapp så den skulle vi utnyttja ikväll :) Jag och Wilma hade köpt en ansikts peeling / mask som vi skulle använda. Vi lyssnade på avslappnings musik för att komma i stämning :) Först fick mamma ansikts massage i ca 30 min...då låg jag på spikmattan. Sen var det min tur. det kändes som jag fick mycket kortare tid än mamma men så känns det ju alltid!! Det var väldigt skönt i alla fall...finns inget skönare än när någon pysslar om en.

Inga kommentarer: