onsdag 3 februari 2010

Söndags

På pappas födelsedag så blev det en resa till Ullared....det var han själv som ville åka dit. Jag tänkte att det räcker nog med en korg till mig för jag skulle ju inte handla nåt. Men det var så lite folk så mammma sa att jag skulle ta en vagn i alla fall. Och vad hände!!!! Jo den blev nästan full...men Tilde sitter ju i också, men ändå. Jag skulle ju inte handla nåt. Varför blir det alltid så???

Jag och Tilde skulle ner till källaren för vi skulle kolla på Wii spel. Men när vi kom ner så märkte vi att dom hade flyttat om lite. Så vi fick åka upp igen. Men när vi kom fram till rullbandet som skulle ta oss upp så stod det stilla. När man kör på vagnen på bandet så fastnar vagnen...jag skulle alltså dra upp vagnen.
Mina fötter kasade men vagnen den stod stadigt på sin plats. Sen ryckte jag lite i den och då kom den upp en liten bit. Men där fastnade den igen...och så höll det på...jag kom typ ingestans.
Det hade blivit en kö efter mig och och jag började få panik när jag insåg att jag aldrig skulle komma upp.
Men så kom det en kille bakom mig som hjälpte mig att dra upp vagnen....TACK!!!:D

Här blir jag smyg fotad av pappa när jag står och packar i mina varor. Jag vann kan man säga...jag handlade upp mest pengar...har aldrig hänt innan att jag var värst...men nån gång måste det ju hända också..en trevlig dag hade vi i alla fall:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir alltid mer än va man ha tänkt sig när man väl kommer till ullared.. Vilket snyggt skidställ du har köpt :)

Veronicas bakblogg sa...

Jaa det blir ALLTID så....Tack!!

Anonym sa...

sexig du e<3