torsdag 25 februari 2010

Utekväll med jobbet

I fredags så skulle vi ju ut med jobbet. Så jag tänkte att jag skulle sova direkt när jag kom hem. Men när jag steg in i lägenheten så var ju några ventilations killar där...dom skulle fixa ventilationen i köket, badrummet och tv rummet. Så där kunde man ju inte sova. Så jag fick åka hem till mamma och pappa så länge. Sen när jag äntligen kom hem så laddade jag och Rebecka upp lite hos mig innan vi skulle ner till jobbet och förfesta.


Förfest på Presso. Karin, jag, Rebecka och Linda


Jag och Rebcka i bowling hallen. Vi tävlade i lag. Mitt och Rebeckas lag kom sist av alla 15 lagen!! Men vi var lika glad för det...vi hade ju så himla skojigt. Första slaget jag slog så hae inte den där grejen som plockar upp käglorna gått upp. Så mitt klot kom ju rakt på den. Ooops. Så dom fick gå fram och hämta mitt klot.

Jag och Rebecka skojade runt på bowlingen

Jag och Andreas..tror jag sjunger eller nåt.

Jag och Inna på dansgolvet :)

Jag, Anton, Rebecka och pappa...Alla var så glada och hade det trevligt!!

Såååå snygga!!

Marianne och en norrman som sen var fransman...haha Marianne var på topp humör!!!

Vet inte vad han sysslar med...men detta är nog det gladaste kortet som jag har på mig själv...måste haft väldigt kul för jag skrattar väldigt mycket!!

Rebecka, jag och Anton :)


Sista kortet för kvällen...lite slitna.

Trodde att det skulle bli en jätte trevlig kväll men det blev till och med ännu bättre än jag trodde. Jag hade så himla roligt och alla var verkligen på sånt party humör. Länge sen jag hade så här kul och skrattade så himla mycket. Man får ju se en annan bild av sina jobbarkompisar. En väldigt lyckad kväll!!!!

2 kommentarer:

emelie sa...

hahaha ni ser skit fulla ut p sista kortet :P men ni är fina iallfall. saknar er två :)

Veronicas bakblogg sa...

Hahaha...vi var fulla också!!! Saknar dig också gumman :)