söndag 28 februari 2010

I natt jag drömde.......

Jag brukar drömma en massa konstiga saker.....men i natt drömde jag en helt underbar dröm.
Det var varmt ute och solen sken. Helt klar blå himmel. Jag hade på mig en sommar klänning och sprang och hoppade av glädje för att det var sånt underbart väder. Sen plockade jag en massa syrener och fortsatte hoppa av glädje. Under tiden så sjöng jag på en låt som jag inte kände igen. men det var nåt om att det var en underbar dag. Jag stannade ofta och bara njöt av doften av syren. Det är min favorit blomma :)
Det kändes lite som att jag var med i en musikal eftersom jag sjöng hela tiden. Dom som jag mötte reagerade ju inte på att jag skuttade fram av glädje och sjöng.
Jag kände mig sååå lycklig i drömmen. Allt var helt perfekt och livet var helt underbart. Inga kärleks beskymmer eller andra problem fanns i den världen. Det var verkligen en helt underbar dag!!!
Sen när jag vaknade så längtade jag som bara den till sommaren och när syrenerna börja blomma.
Det är verkligen en härlig tid på året :)


1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅååh vilken härlig dröm!!! Lääängtar med jäätte mkt till sommaren :)