tisdag 9 februari 2010

Pink Lady

Mamma tycker att jag är en riktig Pink Lady..så när vi var inne på Stadium i söndags så hitatde hon den perfekta väskan till mig. Har ju ingen väska när jag tränar så jag behövde ju en...Du måste bara köpa den sa mamma!! Är väl lite rosa av mig får jag erkänna...

Sen heter ju mina favorit äpplen Pink Lady också....dom är bara såå goda..dom godaste äpplerna som finns!! Men dom finns bara att köpa på Ica Maxi vad jag vet:(

Sen var vi inne på Life och skulle köpa såna där bars som man äter efter man har tränat. Sen fanns det såna där pulver drycker som hon pratade väldigt gott om...hon rablade upp alla fördelar med detta pulvret och jag fattade inte ens hälften av vad hon sa. Sen kollade jag lite på innehållsförteckningen och då såg jag att det innerhöll två sötningsmedel...både aspartam och sackaros. Jag är väldigt emot sötningsmedel och sån så jag satte tillbaka skiten. Sen när jag kom fram till kassan så började hon prata om dom där pulverna igen och då sa jag att jag såg att dom innehöll sötningmedel och det är verkligen inte bra för kroppen. Hon blev helt tyst!!! Hon hade inget att säga emot...1-0 till mig :)
 



2 kommentarer:

Anonym sa...

hahha.. Du är för rolig. Du är verkligen helt insatt i va alla olika sötningsmedel heter och andra dåliga saker som finns i livsmedel.. heehhe.. Snygg väska :)

Innapingpong sa...

Bra! Stå på dej när du har rätt!!!
Ses i morrn - Kram !