torsdag 25 februari 2010

Rödluvan på besök

Idag var rödluvan på besök :) Jag hade bakade kladdkakan och han var ugnsvaktare. Teamwork!! Bra blev det i alla fall!! Alltid lika trevligt när Tobias kommer och hälsa på! Han sprang lite på min crosstrainer och upptäckte att jag hade satt din handtagen på fel håll..stod tydligt L och R..men ibland är man lite blind. Men vi skruvade bort dom och bytte. Så nu stämmer det....hahaha....var typ det enda som jag hade skruvat ihop själv på crosstrainen. Men jag är inte så händig får jag erkänna....tur det finns snälla människor som kan hjälpa till ibland :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah kladdkaka och jäger ;) vilken kombination.. hehehe

Veronicas bakblogg sa...

Haha..jaa det var Tobias idé..vem annars..hahaha

Anonym sa...

hahahah.. Jaa de kan ja tänka mig.. Han är ju helt galen i JÄGER o MINTU.. heheh