söndag 28 februari 2010

Tobias 20 år

Hela lördagen var helt seg....hade ont i huvudet och frös som bara den här hemma...BRRR
Väntade bara på att kvällen skulle komma....När Tobias kom vid 6 tiden så gick vi och beställde pizza...tog bilen bort...snacka om lata människor!! Sen åt vi och drack lite....övade lite bugg också. Visste inte riktigt hur killen skulle göra. men tillslut fick vi kläm på det :)
Sen tjatade han på mig att jag skulle byta om hela tiden....är lite seg ibland..men jag blev klar i tid i alla fall.
Sen kom Jennie och hämtade oss. Jag och Jennie pratade om en massa minnen och barnprogram som vi brukade titta på när vi var små. Tobias somnade ganska fort i baksätet.
Sen när vi var framme i Växjö var det bara äldre där....knappt inga unga alls :(
Dansade nästan bara med Tobias...men det var trevligt :) Det var väldigt mycket folk så det var riktigt trångt på dansgolvet.
Sen när vi åkte hem så somnade både jag och Tobias.

Stackars Tobias...han hade nog ingen trevlig kväll på sin födelsedag...hoppas att han hade lite kul i alla fall!!!

Ett stort grattis till Tobias!!!!!!

Inga kommentarer: