lördag 10 april 2010

Fredag

Hade värsta otursdagen i fredags. Jag och rebecka skulle sträcka ut oss på en sån där sträckbänk. Då spänner man fast fötterna och sen tippar man den bakåt. Så Rebecka skulle testa den först och sen när hon ligger där så låser sig maskinen. Det såg ju as kul ut för Rebecka satt verkligen fast där..kissade nästan på mig för det såg så kul ut när hon försökte komma loss. Men till slut så fick vi loss fötterna så hon kunde komma bort. Sen testade vi maskinen utan att någon låg på den och då fastnade den inte. Så då skulle jag med försöka. Jag tippade ju hela maskinen så långt bak jag kom. Så jag hade benen uppe i luften och huvudet ner i backen. Sen satt jag fast. Då hade maskinen låst sig igen. Jag låg ju rätt dumt till. Men vi tryckte och slet på knapparna och till slut kom även jag loss :)


Så här ser en sträckbänk ut.

Sen var det dax att börja jobba igen. Där satt jag i min lilla värld vid en maskin och jobbade på när jag plåtsligt fick se en MUS springa förbi. Jag skriker ju rakt ut så högt jag bara kan. Är ju så himla rädd för dom där mössen. Janne kom rusande för han trodde ju att jag hade klämt mig i maskinen eller nåt. Men så illa var det ju inte. Men jag sprang ju iväg en bit från min maskin för musen sprang ju bakom där. Sen skulel jag ju berätta för Janne att det var en mus men jag fick knappt fram vad jag skulle säga för jag var helt skakis och grät. Sen gick jag bort till Rebecka och hon fattade ju inte varför jag kom och grät. Sen bytte jag och hon maskiner eftersom jag inet vågade sitta kvar där borta. Men sen tog Janne lite grädde på musfällen och då klippte han den rätt fort. :)

När vi var på väg till gymmet så var det en liten ille som var ute och cyklade med sin mamma. sen rätt som det är så bara vinglar ahn ut mitt i gatan precis framför bilen. Jennie fick ju tvär bromsa för att inte köra på honom. Hade Jennei varit lite ouppmärksam så hade det nog gått illa. För denna lilal pojken bara körde rakt ut i vägen. Han hade nog tankarna på något helt annat.

Sen när jag och Jennie hade varit och styrketränat så skulle hon ta ut pengar först innan vi åkte hem. Så när vi stod där vi bankomaten så stod det ett killgäng en bit bort och kollade väldigt mycket åt vårat håll. Sen när vi skulle in i bilen så råkade Jennie trycka till tutan med sin träningsväska så det tutade till väldigt högt och jag blev ju rädd och skrek till för jag hade inte ens kommit in i bilen. Det där killgängen låg ju nästan dubbelvikta och skrattade åt oss. Väldigt pinsamt tyckte Jennie

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAAHAH Guuud vad pinsamt det var... Trodde jag skulle skämmas ihjäl.. Tur man inte kände dom iaf..