söndag 11 april 2010

Lördags

I lördags var dte en otroligt seeeeg dag. Den längsta lördagen jag har varit med om. Vi var sugna på pizza och det tog evigheter innan klockan var 12 så vi kunde beställa pizzan. Vi hade sovit väldigt dåligt på natten. Knappt något alls. Så vi var ju hur trötta som helst. Vi kollade på "Den lilla sjöjungfrun" och vi somnade när det var 20 min kvar eller nåt. Sen vaknade vi av att Anton kom. Men sen när han hade gått så kollade vi färdigt på filmen från där vi hade somnat. Vi var ju tvugna att se när Ariel fick sin prins :)
Sen fick vi äntligen våran pizza och så startade vi filmen "Ryktet om Morgans". Vi såg väl 20 min innan vi somnade. Sen väkte Emma mig vid 3 för då skulle hon åka hem. Sen när hon hade åkt så sov jag lite till och sen var det dags för SEXPARTY hos Linda!!
Det var riktigt roligt och kul hade vi :) Fanns måååånga intresanta saker..hahaha

1 kommentar:

memme sa...

jag var oxå på sexparty i lördags ;) det finns verkligen massa att välja mellan..om man nu vill ha sånt..heheh