måndag 5 april 2010

Påskaftons kväll

Jag och Jennie

Mathias, jag och Gustav....KLÄNG APAN nr 1

Gustav och Mathias sjunger Wii Sing...Viva la vida med cold play blev det

Jag och Jennie sjunger för fullt!!! :)

Hmmm undra vad jag och Mathias sjunger..ser ut som jag håller mig i örat!!

Syskonen sjunger!!

Jag och Gustav

Jag och Gustav dansade loss..fattar inte varför alla killar ska se så rädda ut när dom är på samma kort som mig.

Jennie, Gustav och jag.

Kvällen började med att Jennie och jag övertalade Mathias och Gustav att komma ner och förfesta med oss. Det gjorde dom ju så klart!! :) Sen åkte dom bussen in och vi åkte in till stan med Pär. Så vi mötte dom på stationen när vi kom fram. Sen såg vi Rebecka och co på stationen så vi började prata lite med dom. Så Gustav och Mathias började gå till huset där vi senare skulle möta upp dom.
Sen skulle vi in på toan på stationen och då hörde jag att nån sa mitt namn. Det var Malins bror Magnus. Så jag gick fram till honom och då bara slinker det ur han att det var han som körde på min katt för flera år sen.
Fattade först ingeting. Men sen fattade jag att det var Tusse han menade. Stackars lilla Tusse som kom in en morgon helt förstörd i ansiktet.
Han var typ helt mos och ögat hängde utanför..men ändå kom han in på morgonen som vanligt och började äta. Men dom fick ju se sen att han såg helt fördärvad ut. Sen hörde dom att jag vaknade och då la dom honom snabbt i en liten låda för att jag inte skulle se honom sån. Där satt jag och åt frukost utan att veta att min lilla Tusse låg där i en låda!!!!!
Sen när jag kom hem från skolan den dagen så kom mamma med en godis påse och sa att nåt hemskt hade hänt. Då berättade hon vad som hade hänt och jag var väldigt ledsen att jag inte fick ta farväl av honom när han fortfarande levde men mamma sa att jag inte hade velat se honom så skadad som han var. Det var väl kanske tur det.
Dom visste tydligen att det var Magnus som hade kört på honom men valde att inte berätta det för mig för att jag inte skulle bli arg på honom. Det var kanske ett bra val av dom. Jaja...tillbaka till påskafton!!
Jag och Magnus började prata om vad som hade hänt och så. Sen gick vi allesammans till pipes.
När vi kom fram stod jag, Magnus och Jennie ute och pratade. Men sen gick Jennie till några andra. Men jag och Magnus stod ändå ute och pratade...fattar inte riktigt varför.:P Men sen gick vi in till värmen.
Så satte vi oss vid Rebecka och dom. Sen var det någon som spillde stearin på Alex arm och eftersom jag satt bredvid han så fick jag stearin på mina tajts. Försäkte få bort det men det gick inte. Så jag fick vita konstiga fläckar på dom. Alla sa att det var sperma som jag hade på mig...humor på hög nivå :P
Jennie, Mathias och Gustav såg jag inte röken av på hela kvällen typ. Men jag hade väldigt trevligt ändå!!!
Blev en väldigt billig utekväll eftersom det fanns snälla killar som bjöd en på cider :)

Inga kommentarer: