måndag 26 april 2010

Har inte hunnit uppdatera mig på ett tag nu. Men jag får helt enkelt börja där jag slutade. Glömde ju skriva att jag var hos Johan förra söndagen och sålde majblomma. Det var han och Tobbe som var där. Först hitatde jag inte ens vart jag skulle gå in. Men till slut så dök en dörr upp :) Var ju tvungen att test sitta hans soffa med så vi kollade lite på film och tjötade. Johan sa den bästa kommentaren jag har hört på länge!!!
Vi pratade lite om högtider nu på våren och då nämnde jag första Maj. Så skulle Johan kolla datumen i mobilen när det var och så. Då frågar han när första maj är!!!!! Sen kom han på sig själv att första maj är ju på första maj:P hahahahaha

I måndags så sprang jag ute för första gången. Trodde det skulle gå bättre men det är ju andra muskler som jobbar när jag har sprungit inne på min crosstrainer. Men det gick ju inte dåligt heller men jag trodde jag skulle vara lite snabbare. Hade ju tänkt att jag skulle börja springa varje måndag eftersom det är den enda dagen som inte är uppbokad annan träning typ. Men det sprack ju idag när jag fick veta att våran truckutbildning ska vara på måndags kvällarna 5 veckor framåt. Får helt enkelt hinna springa innan något pass på någon annan dag. Somnade typ vid halv 8 för jag var inte hemma förens efter 11 kvällen innan och sen hade jag inte sovit ut någon morgon på helgen heller. Det är så skönt att vara så utvilad nån gång när man vaknar!

På tisdagen så tränade vi core och yoga...lika trevligt som alltid. :)

I onsdags så blev det spinning i 90 min

Torsdags så utökade vi träningen lite. Först så tränade vi fartfylld gympa i en timme och sen styrketränade vi i 2 timmar. Vi körde armar, bröst och skuldror. Jäklar var bra vi var!!!! Jag lyfte till och med 44 kg med biceps och det har jag aldrig gjort innan. Kom ju inet upp så långt med armarna och sen orkade jag bara 5 eller nåt. Men man blir så glad när man är lite bättre för varje vecka som går. Vi har börjat träna på en ny metod där vi pressar oss själva så hårt vi kan. Vi tar i till MAX!!!! Känns så himla gött efteråt :)

Inga kommentarer: