måndag 26 april 2010

Fredag

I fredags åkte mamma och pappa ner med husvagnen. Fick ett mms när jag satt och jobbade och på bilden så snöade det. Har aldrig varit med om att det har snöat när vi har ställt upp husvagnen!!! Vädret var väldigt växlande hela dagen. Sen när jag hade slutat så fick jag vänta en timme innan jag kunde åka till gymmet för att möta upp Jennie. Vi körde ben, mage och rygg. Vi maxade 3 maskiner. På två av dom så var maxvikten typ 107 kg eller nåt. Men man är väldigt stark i benen. Så det kändes riktigt bra!!! Vi bestämde också oss för att vi ska börja använda en träningsdagbok typ, där vi skriver upp hur tungt vi har lyft och hur många repetetioner som vi har klarat osv. För att se lite bättre hur man utvecklas. För man glömmer på en vecka hur mycket man orkade ta sist när man kör på så många olika maskiner. Så denna veckan ska vi inviga våran träningsdagbok!! När vi var klarar med styrketräningen så upptäckte vi att vi hade tränat i 3 TIMMAR!!! Herre gud!! Jag fattar inte vart tiden tar vägen när man tränar!!!!

Sen gick vi till sporthallen och solade lite solarium. Det var värmt så in i. Trodde att jag skulle smälta typ. Hade ju inte ätit nån rikitgt middag och klockan var halv 7 så jag var riktigt hungrig. Jag skulle bara in på ica en snabbis men jag hanldar ju alltid så himla mycket när jag är hungrig. Så jag köpte både det ena och det andra. Både chips och glass. Köpte carte dor white chocolate red fruit. den var riktigt god. Älskar vit choklad!!! Sen kom jag hem och slängde mig i duschen och sen började jag frossa i chips till en romantisk film :) Var väldigt trött eftersom jag hade tränat så länge så vid halv 10 så sov jag.

 Men sen vaknade jag till av ett sms. Det var Magnus som undrade om han kunde komma hit och kolla på film. Då fick jag eld i baken kan man säga. Fick snabb städa lite!!! Men jag blev väldigt glad att han hörde av sig och ville komma och hälsa på! Han hade med sig hur många filmer som helst så det var inte lätt att välja. Sen tog vi bara en film som vi inte kände igen. Sa direkt att den filmen kändes som en negerfilm när jag hörde musiken och det var en sån film också. Såg inte mycket av filmen eftersom vi satt och pratade mest. Eller jag tjötade som fan som vanligt. Snart trillar nog min käke av. Men det var väldigt trevligt, synd bara att han ska flytta till Stockholm för han är en trevlig kille!!

Inga kommentarer: