torsdag 15 april 2010

Nitar och läder

I tisdags så tränade vi core och på uppvärmningen så shakade vi loss på bollarna. Det var ett medley med jätte många bra låtar så vi svängde loss ordentligt. Man kände sig som ett barn när man satt där och hoppade på sin boll. Det kändes kul att vara lite barnslig. Men passet blev lite alvarligare sen så det var riktigt bra. Sen på yogan så brukar vi alltid tävla lite när vi kör den sista båten. Sist klarade jag och instruktören 120 stycken snea båtar. Så vi skulle ju självklart slå det. Så det var bara hon och jag kvar i slutet och efter 120 börja magen dona bort nästan. Så jobbigt var det. Men May-Lehn körde 150 och jag 153 :)
Hade sån träningsvärk i magen dagen efter.

I onsdags var det spinning i 90 min. Det tuffaste passet på hela veckan men så himla skönt när man har klarat det och gett allt man har. Våran nya spinning ledare är så bra så man ger verkligen allt!!! Sen när vi åkte hem så berättade jag för Jennie att jag hade spelat magnus uggla med låten nitar och läder skit högt i bilen på morgonen när jag körde till jobbet. Så jag startade låten och höjde upp musiken...sen sjöng vi så högt så vi nästan skrek " får jag inte nitar och läder, höga stön och porriga kläder". Det är tur att ingen såg eller hörde oss...hahaha

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA.. Jaa vu var grymma på att sjunga.. dock inte så rent kankse.. men ändå.. hihihi