söndag 11 april 2010

Utgång i fredags

Utgång med Emma!!!

Undra vad jag håller på med :P

Ser ut som Långben!!


Ersättningsbussen skulle gå 21.20....vi satt där på stationen och väntade hur länge som helt. Vi satt där helt själva och pratade skånska av någon anledning :P Efter ett tag började vi tro att bussen redan hade gått eftersom vi stod där själva och väntade. Men sen 21.40 så kom den!!! Vi blev överlyckliga för vi var på väg att gå hem. När vi kom fram så gick vi till pipes. Vi satte oss själva vid ett bord och efter ett tag var bordet fullt. Jag och Emma och en massa killar :) Var i alla fall en väldigt trevlig kväll.

Dagen efter: Varför står det vim på toan? Varför låg min handduk blöt utanför dörren? Varför stod min golvmopp utanför dörren? Varför luktade det kalvfond i hela min lägenhet? Många frågor hade vi på morgonen!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA... Ja det kan man ju undra!! Era nattgäster kankse ställde till med detta ????