söndag 18 april 2010

Torsdag

Dagen började med att jag fick stå och sortera justestängerna som jag hade gjort fel och rätta till dom. Så jag, Linda och Boel kunde stå och prata hela förmiddagen. Jätte trevligt och tiden bara flög förbi. Sen kom Rebecka efter lunchen eftersom hon jobbar kväll. Var lite trist för att det var Rebeckas sista dag:(
Skit tråkigt att det inte finns jobb så hon kan få stanna kvar. Kommer verkligen att sakna henne på jobbet eftersom vi kan prata om precis allt!!! Sen när klockan var 4 och man började inse att det verkligen var Rebeckas sista dag så började vi prata lite om det och det slutade med tårar. Ush det var inte roligt!!!

Sen på kvällen hade vi smyckesparty på jobbet. Så då fick jag ju träffa Rebecka lite till :)
Det var Dag och Natt som sålde smyckerna och dom hade väldigt mycket fint!!! Köpte 5 grejer och jag lääängtar tills jag kan börja använda dom :)

Inga kommentarer: