torsdag 29 april 2010

Lördag!!!!

Vaknade av att min syster ringde vid 9 tiden och väckte mig...hade inte riktigt sovit ut men hon frågade om Tilde och Fanny kunde komma till mig innnan Wilmas dansuppvisning. Då kan man ju inte säga nej eftersom jag älskar att vara med dom!! Vi lekte talang. Jag låtsades att jag var Pernilla Wahlgren och både Tilde och Fanny skulle vara Eric Saade!! Sen bjöds det på trolleri och sagor också. Haha...väldigt underhållande!

Wilmas dansuppvisning!
Jätte duktig var hon!!!!! Stolt att vara hennes moster :)

Sen åkte vi till Vrigstad. Skulle till en sportbar där och kolla på hockeyn och det var den minsta sportbaren som jag har sett. Fanns inte ens nån stans att sitta för alla sittplatser var upptagna. Så jag och Jennie gick till Statoil och köpte glass istället! Vi hade väldigt lång tråkigt så vi tog lite kort :P



Sen festade vi hemma hos Pärs mamma. Det var trevligt men sen när HV71 tog GULD så körde Anton in mig och Jennie till Jönköping!!!! Vi spelade "We are the champions" på högsta volymen när vi åkte dit!!!
Det var världens drag när vi kom in :)

Det första vi gjorde var att köpa fina Hv tröjor!!!!

Vi träffade Jonatan i stan!!

Vi sjöng Hv låtar för fulla muggar!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.. Jäkla vilket drag de var.. De ser ut som om du inte har någon klänning på dig alls på de kortet.. hhaa

Innapingpong sa...

Goa Veronica! Ena stunden lekfull moster o nästa stund fullt ös medvetslös!!!
Du e HÄRLIG!!!!
Kramis ;)