söndag 11 april 2010

Vårkänslor

Jag och Jennie var ute och cyklade 3 mil idag....härligt :) Men vi hade motvind till tofteryd och vaggeryd men sen hade vi medvind hem :) Så då gick det hru lätt som helst. Vi såg en massa blommer längst vägen. Vilka vårkänslor man fick då och så var det ju sånt kanon väder med!! Nu har vi anmält oss till TJEJVÄTTERN!!!!

Hade fint besök idag också...hahaha..Anton var på besök och munnarna gick i ett heeeela tiden :) Det var trevligt! sen var jag hos Madde och Fredrik och testade att cykla på fredriks racercykel.
Det gick väl inte så jätte bra. Nådde inte ens upp till sadeln och sen hade jag ju vanliga skor. Men jag kunde cykla lite men jag kunde knappt bromsa eller växla. Men men. Nu har jag ju testat på en racercykel :)
Började baka mitt bröd lite väl sent idag....vid 10 någon gång kommer brödet bli klart...bättre sent än aldrig!! 

Inga kommentarer: