tisdag 20 april 2010

Shopping!!!

I lördags skulle jag och Jennie åka till Kosta outlet och Växjö. Resan började väldigt bra. Jag skulle åka upp och hämta Jennie men då började det slå gnistor från knappen där jag vrider på fläkten. Så det började ju lukta bränt. Så vi fick ta Jennies bil istället.
Vi stannade i Hovmantorp och fikade lite vid en sjö! Vädret var ju inte det bästa men det var trevligt.


Sen när vi var i Lessebo tyckte vi att det började lukta kosntigt i Jennies bil men sen kom vi fram till att det var utanför som det luktade kosntigt. Vi var lite oroliga att Jennies bil också skulle balla ur. Sen kom vi äntligen fram till kosta. Utan GPS!!!! Vi hittade ändå. Vi kom ju en timme försent till kosta eftersom allting strulade på morgonen. Men när vi väl kom dit så hittade vi en massa klänningar direkt som vi ville testa.

Hahaha. Vi orkade inte ta av jeansen så vi bara drog ner dom lite. Den första klänningen som vi fastnade för. Men det var bara jag som köpte den. Köpte även 3 klänningar till. Så nu har jag nåt att ta på mig när jag ska gå ut :)

Provade lite klänningar på skoj också :)

Blev en lite stressig shopping dag. Vi sprang in och ut i affärerna och åt bara en korv under tiden vi gick. Jag hittade väldigt mycket. Alla cykelkläderna som jag behövde, två linnen, fyra klänningar, cykelskor och lite annat. Blev en väldigt dyr shoppingrunda för min del.

Sen hälsade vi på Anton när vi ändå var i Växjö. Han gick lite med oss på stan också. Vi satt hemma hos han och fikade och tjötade en massa så klart. Fick låna hans snygga peruk :) Sen åkte vi hem framåt kvällen.
Vi hade det trevligt i bilen med mycket sång och skratt!!!! Sen när vi kom hem så la jag mig i soffan. Var jätte trött för det tar verkligen på krafterna att gå på stan. Men då ringde en Anton och Jim från jobbet och frågade om jag ville komma dit. De var dom och några andra. Så klart jag ville!!! Det var jätte trevligt men jag drack inget eftersom jag skulle ha en vit helg och det klarade jag!!!!! Sen när jag kom hem vid 2 tiden så somnade jag skönt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

quality bag toss games
red bank station boots