torsdag 13 maj 2010

Barnvakt:)

I lördags så vaknade jag och Wilma av att det ringde på dörren!! Då kom resten av barna skaran. Tilde och Fanny!!! Så dom satt med mig och Wilma och åt lite frukost. Sen kom jag på att jag hade jätte många pepparkakor kvar sen i julas så dom fick äta hur många dom ville!! Alla tog slut och det var ju på tiden att dom gjorde det!! Sen skulle dom rita lite vårteckningar som jag skulle hänga upp på mitt kylskåp men alla fick inte riktigt klart sina teckningar för sen började dom att göra ett spel. Tilde kom på att man kunde klä in kapsyler med godispapper. Så dom hade vi som pluttar att gå med!! Smart!!
Dom skulle ju äta lite mat här så jag och Tilde gjorde pannkaksmet och så hällde vi i lite bakpulvet i för att se om dom skulle bli lite tjockare....blev inte så stor skillnad.
Sen satt vi och spelade spelet ett tag och sen började vi kolla lite på en film som jag älskade när jag var liten. Selma och Johanna, en road movie heter den. Men vi hann inte se klart den innan dom skulle hem. Så den får vi se klart på en annan dag. En kul dag hade vi <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju på tiden att de pepparkakorna blev uppätna om de hade varit sedan i julas!! hihih..