söndag 16 maj 2010

Fredag

Har fikat på jobbet på tisdag så jag tänkte jag skulle testa på att göra en hallon pannacotta paj. Var ju tvungen att provbaka den och se om den var god. Så jag bakade den och sen skulle den stå i kylskåpet i 3 timmar. Sen åkte jag upp till Madde och hennes familj så dom kunde provsmaka. Den fick betyget 10 / 10 så den borde ju duga till mina jobbarkompisar då!!

Sen ville Melwin hänga med mig hem. Så vi gick ner till mig eftersom det var rätt värmt och skönt ute :)

Det första han gjorde när han kom hit var att starta wii spelet. Såååå himla duktig var han. Han startade igång spelen, valde gubbar och gjorde verkligen allt helt själv. Han spelade tennis och han är faktiskt väldigt duktig för att vara 2 år. Så fort han missade bollen sa han "Åhh nej" Sen skulle vi gå hem igen och då tog han ut skivan och stängde av spelet och drog ur kontakten till tvn...haha


Inga kommentarer: