torsdag 13 maj 2010

Filmkväll med Wilma!

I fredags så hade jag och Wilma filmkväll. Vi började först kolla på Hannah Montana the movie.
Den var faktiskt bra men det kändes att den kanske var för lite yngre tjejer. Wilma älskade den :)
Sen började vi kolla på Sherdil. En film som jag tyckte var väldigt bra när jag var yngre. Hon hade ju aldrig hört talas om denna filmen innan men hon tyckte att det var väldigt bra!! Jag råkade somna till lite när vi kollade på denna. Så väcker Wilma mig och säger att det är blött på golvet i köket. Jag som inte är riktigt vaken säger att det nog var blött eftersom jag stod i köket och pratade i telefon precis efter jag hade klivit ur duschen så det hade ju droppat en massa vatten från mitt hår. Wilma trodde inte att det var därför som dte var blött för det var jätte mycket vatten på golvet sa hon. Då blev jag helt klar vaken och gick ut till köket. Det hade läck ut en massa vatten från min diskmaskin!!! Såååå surt.


2 kommentarer:

Innapingpong sa...

Åh detta fick mej att tänka på Svarta hingsten!!! Den MÅSTE ni också se nån dag!!! KRAMIS <3

Veronicas bakblogg sa...

Den har jag aldrig hört talas om...den måste jag se om jag kan hitta!! Tack för tipset :)