söndag 23 maj 2010


Igår var det också kanon väder!! Gick upp till mamma och pappa en sväng och då fick jag ett erbjudande från pappa att han kunde köra in mig till stan ikväll. Skit bra tänkte jag men sen sa han att erbjudandet bara gällde om vi tog motorcykeln. Jag har ju aldrig åkt det innan så jag sa att jag skulle tänka på saken.
Sen gick jag vidare till Madde. Pratade lite med barnen och så bestämde vi att vi skulle gå till affären och köpa glass efter dom hade ätit.
Sen ringde Tilde till mig och sa att jag skulle börja gå för att möta dom. Kom inte alls långt innan jag såg att dom kom springande. Dom var väldigt glass sugna!!! Vi köpte den nya plopp glassen. Det var väldigt god!
Sen skulle Tilde och Fanny kolla på Selma & Johanna En road movie. Vi letade överallt!!!! Jag brände nyss ut den och jag vet att jag har haft den synligt någonstans i tvrummet. Men det var helt borta. Då fick jag för mig att jag skulle kolla i Wiiet om den var där. Jajamensan. Där fanns filmen. Melwin hade stoppat in den där. Sen skulel vi gå och köpa kött som jag kunde grilla. Då lekte vi att vi var fina damer. Blev väldigt mycket fnitter!! Sen skulle jag baka bröd också så dte blev lite stressigt eftersom jag skulle iväg.



Eftersom jag missade tåget så fick jag åka med pappa. Var väldigt rädd. Men det visade sig var riktigt kul att åka måste jag erkänna!!

Trodde att vi skulle grilla hemma hos Johan. Men vi åkte till en jätte fin sjö istället!

Marcus och Sara

Brissman

Johan

Köttet

Vackert när solen går ner :)

Vi badade lite också....jag vågade då längst ut. Men sen hoppade Brissman i och simmade!!



Killarna skulle givetvis leka lite med elden

Vi satt och värmde oss under en filt! mysigt :)

Inga kommentarer: