söndag 16 maj 2010

Lördag

Jag och Jennie åkte in till A6 på förmiddagen. När vi kom tillbaka till bilen så ahde någon satt på en reklam lapp på alla bilar. Vi flyttade våran lapp och sette den på bilen bredvid fast på bakrutan. Sen åkte vi till ica maxi och sen ser vi den bilen där och dom har kvar lappen på bakrutan!!! hahaha
Sen fick vi snabba oss hem eftersom vi skulle till huskvarna lite senare på kvällen. Sen när jag och Jennie kom hem till mig så hade mina 4 nattgäster diskat, torkat av bodet, ställt undan alla flaskor och bäddat sängen!! Inte dåligt av grabbarna måste jag säga!!!
När vi väntade på bussen till Huskvarna så lyssnade vi på musiken som dom spelade på olearya. Så hörde vi att dom spelade suspicious minds. Vi hörde inte så jätte bra eftersom vi satt på andra sidan gatan.
Men vi sjöng med så gott vi kunde!! Det konstiga var att dom bara sjöng Because I love you too much baby hela tiden...sen kollade jag upp texten till låten och dom sjunger det typ en gång i hela låten. Vi hörde nog inet så bra!

Lite bilder från festen


Jag och Jennie var på topp :)

Sara

Martina och nån mer

Johan x 2

Kram kalas

Party!!!

Markus, Sara och jag

Johan och jag. En väldigt trevlig kille...han sjöng till och med för mig fast jag inte fyller år förens om 3 veckor :)

Vi gick vidare till Huset efter förfesten i huskvarna.

Markus

Jennie och Sara

Inga kommentarer: