söndag 16 maj 2010

FEST!!

Jag och Pär.
Anton, Victor, Pär och Adam skulle komma hem till mig och dricka lite.....det blev alldeles för många shots kan man säga!!!

Jag och Victor..hmm undra vad han ska göra med biffyxan??

Jag och Anton


Jennie är alltid lika glad :)

Pär, Victor och Adam

Mathias och Jennie. Mathias kom ner för att kolla till oss :)

Jag och Jennie

10 shots senare.....

Anton bjöd på dans


Jag ville ju inte vara sämre. Så jag tog min plats på dansgolvet jag också :)

HJÄLP jag tappar dig!!

Inte undra på att jag hade ont i ryggen

Stark jag är va?? :) Anton ritade ett fint sträck på min arm med en sprit penna.

Anton ville inte vara sämre.

Vi skulle hoppa eller nåt..men det slutade med att båda ramlade

Jag och Victor satt sönder min brassestol...den tog han med sig till Veronica

Här lämnade Pär brassestolen.....som jag skrev i början så blev det lite för många shots!!!

1 kommentar:

Mathias sa...

Ni klarar ju inte av alkoholen!

http://www.interwebben.se