fredag 28 maj 2010

Jag HATAR spindlar!!

När jag kom hem i lördags med nattbussen så möttes jag av en stor spindel inne på toan.
Blev helt stel som en pinne när jag såg den. Finns inget som skrämmer mig mer än såna där spindlar.
Så jag gick ut från toan och hämtade en sko och ett glas. Den satt ju inne i ett hörn också så när jag tryckte med skon så klämdes den ju inte ens. Så den började springa och då sprang jag ut från toan. Sen gick jag in igen och då satt den på samma ställe. Så jag rörde lite med toaborsten för att den skulle flytta på sig men så fort den rör på sig så måste jag ju springa ut.
Sen hade den stannat vid duschen så jag tryckte med den grejen som ligger på golvet som gör att vattnet inte ska rinna ut. Nu måste den ju vara död tänkte jag. Så jag lyfte på den grejen som jag hade tryckt med. Men då satt den fortfarande helt orörd. Så började den springa mot silen i duschen och kröp ner där.
HAHA tänkte jag och satte igång vattnet så den skulle drunkna. Spolade som bara den och då kryper den lilla jävlen ut från silen fast jag spolar på han!!!!!!! Då sätter jag ner glaset över han så han inte kommer någonstans. Har väldigt svårt för att döda dom. För jag är så rädd så jag skakar. Då är det lättare att bara sätta dit ett glas över. Sen fick Fredrik döda den dagen efter!!!

Inga kommentarer: