måndag 25 oktober 2010

Äntligen!

Äntligen känner jag mig tillräckligt frisk för att kunna träna. TJOOHOOO.
Så idag på morgonen sprang jag som vanligt på min kära crosstrainer i 20 min samtidigt som jag kollade på ett avsnitt av en ängels tålamod. Brukar alltid kolla på ett avsnitt när jag springer på morgonen.
Har kollat igenom två säsonger av pappas flicka och är nu inne på andra säsongen av en ängels tålamod.
Det blir ju mycket roligare att springa om man har nåt kul att kolla på. Dels går tiden mycket fortare och sen glömmer man nästan bort att det är jobbigt.

Nu har det ju börjat bli lite halt på morgonen så nu vågar jag inte cykla längre så nu går jag istället till jobbet och det tar ca 15 -20 min. Så himla skönt med en liten promenad på morgonen och få i sig lite frisk luft så man är riktigt pigg när man kommer fram till jobbet.

Idag körde vi mage och triceps på gymmet i lite mer än en timme. Sen gick vi på zumba i en timme.
Så nu är jag helt sluuuuut i hela kroppen. Ska inte göra nåt mer ansträngande idag i alla fall!!

Imon blir det träningen igen. Såå himla skönt att vara frisk!!!!!! 

Inga kommentarer: