tisdag 26 oktober 2010

Idag körde jag och Jennie det jobbigaste passet på gymmet. Vi tränade biceps, bröst och rygg.
Vi gjorde as jobbiga bröst övningar i slutet. Det var hur jobbigt som helt. Kändes som man skulle spricka när man tog i allt vad man hade. Men det kändes riktigt gött efteråt.

Sen när jag kom hem fick jag börja laga mat så jag har matlådor till imon och på torsdag. Sen har jag fått en beställning på cornflakes kakor av mina syskonbarm eftersom dom skulle ha en höst fest i skolan på fredag.
Så jag passade på att baka dom när jag ändå var i farten. Sen blir det ju alltid lite kvar på botten som inte fyller en hel form. Det går ju bara inte att slänga det som är kvar...man måste ju liksom bar äta upp det.
Så det satt jag och åt samtidigt som jag kollade på "I form med Anna Anka" Kände mig otroligt nyttig.
Men ibland måste man vara lite onyttig!!!

Inga kommentarer: