tisdag 12 oktober 2010

Har varit en fin höstdag idag också!!!! Såna här härliga höstdagar med klarblå himmel kan det alltid vara tycker jag. Gick mörkeborundan idag också. Den är ca en mil och det är riktigt härligt att gå en riktigt lång runda efter att man har suttit still en hel dag på jobbet. Såg att Marabou kommer ut med en NY choklad v42. Det är den första vita chokladen från dom. Den måste jag verkligen köpa. Älskar vit choklad! Lääängtar!!
Har ju haft lite uppehåll med onyttigheter sen semestern men nu äter jag typ godis mer än någonsin istället. Men jag har gått ner till det jag vill och jag håller mig fortfarande på den vikten fast jag äter en massa godis på helgen. Är lite hårdare på vardagarna istället. Man måste faktiskt få unna sig lite gott på helgen. Man måste ju få njuta här i livet och inte bara tänka på allt man stoppar i sig. Har hållit uppe med alkohol väldigt länge nu. Det var någon gång på semestern som jag drack senast. Men på lördag så ska jag och Jennie festa järnet. Ska bli så himla kul att bara släppa loss och leva livet!!!
Imon kommer älsklingen och då tänkte jag att jag skulle ha nybakat bröd färdigt tills han kommer hit. 
Ska testa att baka ett rågbröd från leilas bakbok a piece of cake. Blir baket lyckat så kanske det kommer upp någon bild imon. Vem vet. Eftersom jag har hållt uppe med sötsaker och sånt nu så har jag ju inte bakat så mycket på sista tiden och jag älskar ju verkligen att baka. Så nu på två veckor så har jag bakat 6 kakor en paj och imon bröd också. Hela min kakfrys är full nu så nu måste jag äta upp lite innan jag kan baka mer.
Längtar verkligen till julen för då ska jag baka hur mycket julgodis som helst!!!!

Inga kommentarer: