söndag 31 oktober 2010

Helgen

I fredags var jag och älsklingen på bio. Vi såg "himlen är oskyldigt blå" och det var helt okej.Trodde att det skulle vara lite mer humor i den. Men det var mycket mer drama.

Igår fyllde mamma år så vi var där och firade henne.Allt bara strulade igår. Allt blev så stressigt så när vi kom till mamma och pappa hade jag glömt presenten hemma. Så det var bara att åka hem igen och hämta presenten.
Var inne på intersport innan vi åkte hem hit och där hittade jag två sport linnen och nya gymhandskar :)

 ROSA gymhandskar :)
 Två nya sportlinnen 

Idag har jag och Johan ätit godis hela dagen typ. Dom hade ju billigt godis på city gross igår. Så jag köpte en stor påse lösgodis där fast jag redan hade en påse hemma. Inte nyttigt alls. Men gott :)
Nu ska jag upp till Madde och hämta det jag hade beställt från jultidningarna!!!!!!!!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååååååååååh vilka snygga gymhandskar..Mycket mycket snyggare än våra gråa gamla handskar ju.. FUSK!!