onsdag 20 oktober 2010

Piggare

Idag när jag vaknade upp var det första dagen på länge som jag kände mig lite pigg när jag vaknade. Näsan rinner ju och hostan och halsont har ju inte försvunnit. Men jag hade inte den där känslan av att man är tung i huvudet och inte nån feber alls. Så det är första dagen som jag slipper ta värktabletter. Hoppas att piggheten håller i sig hela dagen så jag kan gå till jobbet imon och tjäna lite pengar igen!!! Har ätit en satsumas varje morgon och idag kände jag äntligen lite vad den smakade. Kände också va den nya filen som jag köpte smakade. Jätte gott!! Så idag ska jag laga lite mer ordentlig mat. Har bara ätit pannkakor med sylt nu varje dag.

Ikväll kommer Johan så det var ju väldigt kul att jag blev pigg just idag. Idag har vi varit tillsammans i 4 månader så om piggheten håller i sig ska jag nog överaska honom med lite nybakat bröd :) Hoppas hoppas jag är pigg hela dagen!!!

Inga kommentarer: