tisdag 19 oktober 2010

Har kollat färdigt på alla avsnitt av Sunes jul nu. Älskar den julkalendern och jag brukar alltid kolla igenom alla avsnitten varje år. Älskar pappa Rudolf. Ingen är väl härligare än han!!!!
Men hoppas inte att Johan är lika bra på att baka knäck som Rudolf....hahaha då har jag inget kök kvar i såna fall!!!



Ikväll såg jag att Anna Anka skulle vara med i nåt nytt program. Hatar verkligen henne för det är inte mycket värt att lyssna på som kommer ur hennes mun. MEN jag tror att hon är en riktig jäkel på träning så därför tänkta jag ändå ge programmet en chans. Så hon får visa vad hon går för!! Det är kul med så många nya träningsprogram...träning är ju en av mina stora hobbies så det är riktigt kul att kolla på. Sen får man en massa bra tips också!


Imon kanske jag måste gå till doktorn med min hals eftersom jag har haft rejält ont nu i en vecka. Vill inte det egentligen men det hade ju varit bra om jag fick veta va det är så jag kan bli frisk snabbare. Det är mamma som tycker att jag borde gå dit så jag får väl lyssna på henne!

2 kommentarer:

Innapingpong sa...

Sunes familj är ju helt underbar!!!;)

Veronicas bakblogg sa...

Jaaa visst är den :)