måndag 18 oktober 2010

Vill ha!!!!!

Har varit hemma idag från jobbet. Är inte pigg än. Har fortfarande lite feber och har väldigt ont i halsen och snorig. Jobbigt att man knappt kan prata...men det släpper väl snart.
När jag har känt mig lite piggare så har jag kollat på olika bakbloggar och lite sidor som man kan beställa grejer till bakning.
Jag skulle verkligen vilja ha pralinformar som jag kan ha till julbaket i år. Hade varit väldigt kul och sen ser det ju lite proffsigare ut!
Det skulle vara väldigt kul om man fick använda sig av några av doma
pralinformar. 
 
En diamant

 Ett hjärta


Eller kanske en pyramid.


Dessa pralinformarna har jag hittat på http://www.pralinformar.se/




Skulle också vilja ha olika blomverktyg / utstickare. Hade varit så smidigt att enkelt kunna trycka ut en fin blomma och sätta på en cupcake. Det är ju inte mycket besvär med se så mycket proffsigare ut!!


Dessa formarna hittade jag på sidan http://www.strosselannat.se/blom-verktyg/

Funderar på att kanske beställa hem något sånt här på någon av sidorna. Hade varit så himla kul att ha. Då är det ju värt att betala lite extra för det. Själva grejerna är ju inte så dyra med sen kommer ju frakten till också. Men man kan ju faktiskt inte köpa såna grejer i vanliga affärer så det finns ju liksom inget annat sätt än att beställa det från internet. Ska kolla upp om det kanske finns nån sån affär i Stockholm för jag hittade två butiker i Göteborg så då borde dom ju ha nån sån här butik i Stockholm också! Men skulle det finnas någon så skulle jag säkert inte hitta dit ändå!!

Inga kommentarer: