tisdag 19 oktober 2010

Känns som att jag aldrig kommer bli frisk....

Vaknar hela tiden på nätterna av att jag inte kan andas för att jag är täppt i näsan. Sen har jag helt sjukt ont i halsen när jag vaknar också för då är halsen helt torr och det gör riktigt ont!!! Sen har jag ju fått världens hosta också och det gör ju inte det skönare för halsen direkt. Igår när jag gick och la mig så kändes det lite annorlunda i ena ögat. Det kändes lite grusigt kan man säga och sen när jag vaknade upp idag så såg jag ut så här!!!
 Så nu har jag väl åkt på ögoninflammation OCKSÅ!!! Kommer aldrig att bli frisk känns det som!!!
Steg upp vid 8 idag för det gick inte att sova längre än så. Åt lite frukost inne vid tvn och kollade på Sunes jul.
Så nu har jag kollat på hälften av avsnitten. Så nu har jag bara 12 avsnitt kvar som jag ska kolla på .)

2 kommentarer:

Saradenraraa sa...

Nej va tråkigt=/ Du får krya på dig! Hoppas vi ses snart! Var ju ett tagsen nu. Kraam

Veronicas bakblogg sa...

Tack så mycket! Jaa det gör vi nog. Var riktigt synd att jag inte var frisk i lördags för jag hade sett fram emot din fest!!