torsdag 14 oktober 2010

Igår när jag kom hem hade jag ju feber och den bästa medicinen för det har jag hört ska var godis och glass.
Visste inte om detta var sanning men idag när jag vaknade så kände jag mig mycket piggare och har typ inte haft någon feber på hela dagen. Så godiset och glassen måste ju hjälpt!!! :) Skönt att det gick över så fort så jag slapp att vara hemma från jobbet!!!
Jag vet ju att det är så dumt att ha godis hemma. Mycket svårare att stå emot när man väl blir sugen.
Men jag och Johan var på city gross i Växjö och handlade en massa godis. För det var ju sååå billigt.
Den mentos påsen var det 50 godisar i och kostade bara 10 kr. As billigt ju!!! Så det åt jag en hel del igår!

Sen kunde jag ju verkligen inte stå emot världens godaste choklad...(näst efter NK då) Marabou har en choklad som heter Sensation Double Creme Wafer som är helt underbar. Den är hur god som helst!!! Den är helt livsfarlig att ha hemma för det går verkligen inte se påsen utan att ta av den. Har du inte provsmakat dom så MÅSTE du göra det!!

Glömde skriva att jag cyklade in i en bil igår när jag cyklade hem från jobbet med feber och allt.
Jag cyklade på fabriksgatan och hade precis cyklat över på vänstersidan eftersom jag ska svänga in på cykelvägen sen. Då kom det en bil som stannade precis innan vi skulle mötas. Då slänger han upp bildörren så jag hinner ju inte stanna och det var ett staket jämte mig så jag kunde inte svänga åt sidan heller. Så jag tvärbromsade men cyklade ändå in lite i dörren. JÄVLA IDIOT säger jag bara!!! Jag kom ju faktiskt framifrån och då tycker men att dom borde ha sett en. Det hade ju varit en annan sak om jag kom bakifrån.
Tycker att folk borde ha lite vett i huvudet och kolla innan dom slänger upp bildörren så!!!!

Inga kommentarer: