lördag 16 oktober 2010

Idag är jag verkligen uppe med tuppen! Har knappt kunnat sova inatt för att näsan har runnit och sen har jag haft sjukt ont i halsen. Svider till och med i halsen när jag dricker vatten! Så när klockan var 8 så gav jag upp och gick upp istället. Får ta en huvudvärkstablett så jag piggnar till lite eftersom jag, Johan och syskonbarnen ska åka till julmarknaden på Åminne bruk.Ska blir väldigt mysigt!!

Igår träffade jag och Johan Rebecka och Alex, Emelie och Tommie. Det var väldigt trevligt.Var exakt ett år sen vi träffades nu allihop. Vi åt god mat och spelade spel. Var redan hes när jag åkte dit och efter allt skrikande på spelet så kunde jag nästan inte prata när jag kom hem.

Ikväll hade jag planerat utgång i Jönköping med Jennie men nu känns det som att det måste ske ett under om jag ska orka gå ut ikväll. Vill så gärna gå ut och festa eftersom jag inte har druckit sen semestern. Men kroppen säger ifrån. Kan nästan inte prata och näsan rinner konstant. Sen är jag väldigt trött och seg efter natten eftersom jag sov så dåligt. Men till julmarknaden orkar jag nog ta mig för det är ju inte så ansträngande. Gäller bara att ta med sig en massa näsdukar i väskan och sen ska det nog gå bra!
Ne nu ska jag ta mig en alvedon och väcka Johan så vi kan äta lite frukost. Då blir jag nog lite piggare!!!

Inga kommentarer: