fredag 29 oktober 2010

I onsdags hade jag och Jennie bestämt att vi skulle träffas på hemköp och köpa billigt lösgodis. När vi kom in där såg vi att halva samhället hade tänkt lika dant. Det var folk överallt. Man kom inte fram någonstans. Jennie hade tur som hade sin farmor långt fram i kön så hon ställde sig där. Men jag skulle handla lite mer så jag ställde mig längst bak i kön. Kön var hur låååång som helst. Jag fick ställa mig ända borta vid charken. Det tog en halv timme att stå i kön. Sen när jag kom hem kunde jag bara inte stå emot godiset. Så jag tog mig några center...mmm va gott det var.
Sen fick jag börja baka tekakorna. Men jag hann inte så långt innan Johan kom så han hjälpte mig med det sista.

Igår när vi var och tränade var vi hur trötta som helst. Allt kändes 10 gånger tyngre än vad det brukar göra. Så det var verkligen tur att vi hade avbokat zumban. För jag hade aldrig orkat gå på det!!
Sen när jag kom hem vid 7 så hade jag nog kunnat gå och lägga mig eftersom jag var så trött men Madde och Wilma skulle komma hit och hämta kakor och lämna två böcker som jag hade beställt från jultidningarna.
Sen när dom hade gått hem så var jag lite piggare. Så jag satt i soffan och gick noga igenom mina nya bakböcker. Älskar att kolla i bakböcker. Det är så himla roligt och man blir så inspirerad.

Det var dessa två böcker som jag hade beställt :) Nu väntar jag bara på bakböckerna från den andra jultidningen också :)

Inga kommentarer: