torsdag 27 januari 2011

Jobb, jobb och jobb

Denna veckan har det varit hur mycket som helst att göra på jobbet!!
Så det har blivit mycket övertid nu på kvällarna. Både i måndags, onsdags och idag har jag jobbat över och det blev sammanlagt 6 timmar!
Ansvarar för trottlarna och justestängerna och det har varit otroligt mycket denna veckan.
Idag skulle jag ha nästan 20 timmars jobb som skulle vara klart tills imon på morgonen. Det är två moment på justestängerna så jag hade tur att jag fick hjälp av mina jobbarkompisar med det första momentet.
Då kunde jag fokusera på andra momentet istället. Så pappa, Senida och Rebecka har varit till stor hjälp idag!!
Så klockan 6 var jag KLAR!!! Hade jag inte fått någon hjälp hade jag nog varit kvar än. Går ju dubbelt så fort om man får hjälp :D Så Rebecka stannade kvar och hjälpte mig till det blev klart!!

Imon blir det inte lugnare direkt. Hade 7,5 timmars jobb på 6 timmar. Jobbar jag bara på snabbt så ska jag nog hinna. Kollade också hur mycket timmars jobb det blir nästa vecka och det var 60 timmar!!!
Så jag har verkligen att göra nästa vecka också!!! Så lär ju bli lite övertid nästa vecka också om ingen hinner hjälpa till. Det ska bli riktigt skönt med helg nu så man kan vila upp sig lite. Är riktigt trött efter denna veckan!!

Inga kommentarer: