måndag 10 januari 2011

Matklubben

Har varit medlem på en sida som heter matklubben väldigt länge men aldrig lagt upp några recept.
Har bara kollat runt på andras.
Men sen igår kväll när jag satt och hade lite långtråkigt vid datorn så la jag upp mitt recept på after eight cupcakes.
Man kan ju gå in och kolla på receptet men sen kan man även lägga till det som favorit och spara det i sin kokbok som man har på den sidan.
Ingen människa kommer väl gå in och kolla på mitt recept och definitivt inte spara det.
Man får ett mail varje gång någon sparar receptet. Redan under kvällen så började det komma in en massa mail. Hela 40 stycken!! Sen när jag kom hem från jobbet idag så hade jag fått ytterligare 80 stycken mail om att någon hade sparat mitt recept. Sen har det ploppat upp ännu mer mail under kvällen.
Så nu har hela 131 stycken sparat mitt recept och 709 stycken tryckt in på receptet och kollat.
Va roligt att man kan dela med sig och att folk visar att dom tycker om det genom att spara det :)


Hoppas att det kommer in ännu fler mail!!

1 kommentar:

Madame Edith sa...

Oj, vad många mail!!!
Kul :)