måndag 17 januari 2011

Träning

 I helgen började jag både lördagen och söndagen med att köra en timmes cardio på wiiet!!!
Eftersom inte Johan sov hos mig i helgen så kunde jag sätta på lite musik i datorn istället för att bara lyssna på musiken från wiiet.
Det var väldigt stor skillnad. Det var mycket enklare att träna till bra upp tempo låtar och man fick liksom en kick av musiken. På wiiet är det inga roliga låtar direkt så jag ska definitivt fortsätta att lyssna på musik från datorn. Musiken gör väldigt stor skillnad på träningen!!!

Idag blev det ingen träning på gymmet eftersom Jennie skulle kolla på bil. Så det fick bli lite hemma träning idag igen!
Vi skulle kört mage och triceps på gymmet så det var det jag fokuserade på här hemma också.
Så det blev 30 min cardio och 30 min styrka. Körde lite triceps men mest blev det magen som fick jobba!
Körde skiten ur magen kan man säga. Ett riktigt tufft magpass!! Blev helt slut i magen!!!
Känns sååååååå skönt!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Vad är det för "spel" du har med träning? :)

Veronicas bakblogg sa...

Jag har lagt upp ett nytt inlägg på bloggen där jag visar hur spelet ser ut. Det heter my fitness coach :)