fredag 7 januari 2011

Monsterdricka

Drömde en märklig dröm inatt.Jag var på någon restaurang och åt med min familj och Jennies familj. Sen ska jag väl gå på toaletten eller nåt och så sneglar jag in i själva köket där dom lagar mat och ser att dom har monster dricka där. Den där läsken som fanns förr som smakade blåhallon. Så jag säger det till alla runt bordet när jag kommer tillbaka och då bestämmer vi oss för att vi ska försöka få med oss den drickabacken när vi ska gå hem. Så vi smyger runt och försöker lura iväg personalen medan några går in och hämtar backen!! Det var jätte spännande när jag drömde detta!!! Vi fick med oss drickan tillslut och sen satt vi hemma och drack upp ALLT!! Vi drack flaska efter flaska!!! Alla var helt blåa om munnen och tungan. Väldigt konstig dröm!! Spännande dröm och väldigt god dricka :) Synd att den inte finns kvar längre för den var väldigt god!! Undra vad som menades med denna drömmen??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig dröm!! ÅÅÅåh saknar den drickan, den va ju den gooooodaste :)

Veronicas bakblogg sa...

Jaaa det var helt knäppt!! Jag önskar att den drickan hade kommit tillbaka!!