måndag 31 januari 2011

På måndag börjar vår nya träning!!

När jag och Johan var i affären förra veckan så började han bläddra i denna tidningen. Han köpte den inte och nu har jag fått och tänkt lite på den. Det visade en massa övningar och det var liksom ett helt schema som man skulle följa. Verkar ju skit kul!!! Så idag efter träningen så gick jag och Jennie och köpte en varsin tidning. Den är ju egentligen riktade till killar men vi tjejer kan väl också göra samma övningar!!
Lite tuffare övningar i denna tidningen än vad det är i kom i form tidningar för kvinnor.
Tror detta kan bli riktigt kul. Så nu ska vi följa träningsschemat i denna tidningen i 12 veckor!!!
Jag längtar som bara den till måndag!!!!!!!!!!

En annan bra tidning jag kan tipsa om är denna!
En jätte bra tidning för oss som ÄLSKAR att baka!

Neee nu ska jag slå mig ner i soffan och titta igenom tidningen och se vad jag har att vänta mig nästa vecka.
Spännande!!!

Inga kommentarer: