tisdag 25 januari 2011

Vet inte vad som hände med denna bilden. Försökte ladda upp den två gånger men den blev ihop tryckt båda gångerna. Jaja. Vi ser ju bara smalare ut så :P

Idag har vi haft jätte mycket att göra på jobbet som vanligt!!
Sen var jag ju iväg en sväng också och det skulle inte förvåna mig om jag får göra om det där skit provet.
Idag var det i alla fall dags för gymmet. Vi tränade ju inget på gymmet förra veckan och det känns verkligen att vi inte har kommit tillbaka efter julens uppehåll. Så vi fick kämpa på riktigt hårt idag!!
Jag och Jennie hade inte träffats på nån vecka nu så vi hade ju VÄLDIGT mycket att ta igen kändes det som.
Så det blev en hel del prat men eftersom vi är tjejer så kan vi ju både träna och prata samtidigt :)
Sen fick jag ju provåka Jennies nya bil också och den var jätte snygg!!

Nu ska jag kolla på Sofias änglar på 5an :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄÄlskar den bilen på oss!! Man blir så glad :)
Nu få vi ge gärnet med träningen så vi klarar vårat mål till sommaren :)